Ogólnopolskie badanie „Barometr Project Management” skierowane jest do agencji reklamowych, PR oraz firm świadczących usługi z zakresu marketingu. Dotyczy on skuteczności prowadzenia projektów w branży marketingowej i reklamowej. Jego celem jest poznanie sposobów w jakie agencje marketingowe radzą sobie z zarządzaniem projektami. Dzięki niemu dowiemy się jakie metody są najczęściej stosowane w zarządzaniu projektami przez firmy prowadzące różnorodne projekty marketingowe, reklamowe czy Public Relations.
Ankieta dostępna jest w Internecie i można ją wypełnić na stronie www.barometrpm.pl
Projekt badawczy zainicjowali twórcy Easy Project - oprogramowania do kompleksowego zarządzania projektami. Natomiast partnerem merytorycznym badania jest Fundacja Komunikacja 2.0.
Patronat nad badaniem objęło IAA - Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy oraz Mediarun.pl
Raport z przeprowadzonego badania zostanie opublikowany i przedstawiał będzie analizę zagadnień związanych z metodyką realizacji projektów marketingowych przez polskie agencje.